Pacific highway - Reisverslag uit Carmel Valley Village, Verenigde Staten van André Wopereis - WaarBenJij.nu Pacific highway - Reisverslag uit Carmel Valley Village, Verenigde Staten van André Wopereis - WaarBenJij.nu

Pacific highway

Blijf op de hoogte en volg André

01 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Carmel Valley Village

Gisteren een dagje niks gedaan in Malibu. Alleen een beetje lezen, shoppen en barbecueën. Omdat we op onze eerste plek geen goede internetverbinding hadden konden we gisteren onze camper verplaatsen naar een plek met direct uitzicht over de zee. Perfect.

Vandaag de Pacific Highway, ofwel de California State Route 1, van Malibu naar een klein plaatsje, Carmel, bij Monterey gereden. Alles bij elkaar meer dan 500 km. Een prachtige tocht maar met een camper van 9 meter en 3 misselijke mensen achterin op een traject van 100 km met haarspeldbochten viel het niet mee.
We vertrokken vanochtend om half 10 vanuit Malibu. Dan weer in de zon, dan weer in de mist vlogen mijl na mijl onder onze wielen door. In het begin nog even langs de kust en daarna een flink stuk snelweg gepakt om op te kunnen schieten. Bang dat we al het moois zouden missen, halverwege toch maar even terug naar de kustweg.
Het was prachtig maar ook afzien. In het begin leek het allemaal nog goed te doen. Nog even, samen met een eekhoorn en wat meeuwen, op een parkeerplaats bij Moonstone beach een broodje gegeten. Hierna begon de ellende pas echt. Stijgen, dalen en de ene haarspeldbocht na de ander. Uitgeput kwamen we iets na vijven aan op de campground "Carmel by the River". Een heerlijk rustige camping aan een droogstaande rivier. Na een drankje en wat nootjes naar de plaatselijke pizzeria. Hier hebben we ons met z'n allen tegoed gedaan aan één pizza met een doorsnede van 24 inch (61cm). Een kwart ervan kregen we niet op en dat ligt nu in de koelkast voor morgen.

• 01 Augustus 2012 - 16:22

Leonie:

Oohhhhh ik zie bekende plaatjes, heerlijk. Nu zeker naar SF. Dat is ook zo gaaf. Ben alleen benieuwd waar jullie de camper neerzetten. SFcity is niet echt leuk om met jullie camper te rijden en zeker niet zo'n grote camper. Nog veel plezier en het is super leuk om jullie op deze manier te volgen. Groetjes leonie woordes

Verslag uit: Verenigde Staten, Carmel Valley Village

André

Drie weken met de camper door Amerika.

Actief sinds 13 Juli 2012